Tuesday, July 12, 2011

** DiA **

Rasenye Yana akan MAtikan Watak Dia..
Cukup lah untuk kali ini..
bukan YAna Mengalah..
bukan Yana Terlalu Berserah..
tp Mungkin Kehendak dia..
Dia mendiamkan diri Untk jauh dr YAna...

dan Kite pun dah semAKin JAuh..
Jauh Di MAta...semakin JAuh Di HAti..
Yana bace satu AYat dr seseorg yang membuat Yana Terfikir...
Yana Termenung SejenaK.......

If You Love Someone..Let It Go..If it's Come Back To You..Its Yours..If It Doesn't It Never Was..
dan YAna tak berharap Ape2 lagi selepas ini...
Yana Kene mEmandang Ke hadapan..
JAngan Menoleh lagi...
dan Hari ini YAna dpt satu lagi..

Tuhan, izinkan aku............


Tuhan,
izinkan aku memandang cinta
walau hanya dari kejauhan
izinkan aku dekati cinta
walau hanya dalam kebisuan
Tuhan,
izinkan aku membisik rindu
biar hanya bergema di relung hati
izinkan aku menitip kasih
biar hanya berbekas di dada malam
Tuhan,
izinkan aku menyentuh cinta
lewat lafaz zikrullah
seiring degupan jantung ini
seiring denyutan nadi ini
seiring helaan nafas ini
Tuhan,
biarlah cinta tak pernah lagi berbekas
biarlah rindu mengundang sejuta pilu
tapi izinkan aku menyubur cinta
dengan detak lafaz zikrullah
kerana cinta kan terus mekar mewangi
indah seharum asma-Mu Ya Illahi
(Musafir Dungu, Brampton, Ontario)

No comments:

Post a Comment